I sidste uge var Brdr. Stjerne på firmatur til Århus. Første virksomhedsbesøg var hos Innargi, hvor de fik indblik i deres arbejde med fjernvarme og geotermi. Efterfølgende gik turen til Geberit, hvor der var produktgennemgang i de nyeste VVS-løsninger. Dagen sluttede med en guidet rundtur i Århus via Foreningen Gadeliv.














